Hovoriť sa dá o čomkoľvek. Muži najradšej o futbale, ženy o móde či o chlapoch. Viera Horáková vám teraz predstaví zaujímavý projekt, ktorého cieľom je vychovať mladého spotrebiteľa. A to rozprávaním. Veď nie nadarmo je starou známou pravdou, čo sa za mladi naučíš, na starobu akoby si našiel.
Ako vychovať spotrebiteľa v útlom veku - 1. časť
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
O jedle sa dá hovoriť z viacerých pohľadov. Môžeme spomenúť jeho kvalitu, energetickú hodnotu, ale aj suroviny, z ktorých bolo jedlo pripravené. O tých slovenských, ktorých je na pultoch predajní stále málo, je aj unikátny projekt Hovorme o jedle. Na Základnej škole na Tupolevovej ulici v Bratislave bola Viera Horáková.
Ako vychovať spotrebiteľa v útlom veku - 2. časť
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.