Po Vianociach riešime mnohí reklamáciu

Po Vianociach riešime mnohí reklamáciu

Nielen pred Vianocami, ale aj teraz v čase novoročných výpredajov obchodníci zvýhodňujú svoje ponuky tým, že k nákupu ponúkajú darček zdarma, alebo pri nákupe cez internet môže byť grátis aj poštovné. Ostáva nám tento bonus aj v prípade, keď tovar reklamujeme alebo ho chceme vrátiť? Odpoveď v dnešných Spotrebiteľoch zisťovala Marcela Jedináková spolu s Jozefom Dvorským zo Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.

Po Vianociach riešime mnohí reklamáciu - 1. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Dôležité je ešte zdôrazniť, aby ste s vrátením nevhodných darčekov nečakali a pokúsili sa situáciu riešiť čo najskôr. V internetovom obchode môžete tovar vrátiť do 14 dní.

Mimochodom, ste spokojní s nádielkou pod vianočným stromčekom? Skúsime uhádnuť, čo ste dostali - ponožky, krém na ruky, pulóver, knihu a holiaci strojček. Odkiaľ to vieme? Každý rok je to takmer rovnaké, povedal Marcele Jedinákovej Jozef Dvorský zo Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.

Po Vianociach riešime mnohí reklamáciu - 2. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Autorka: Marcela Jedináková Ilust. foto: Pexels

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame