Klub spotrebiteľov: Rady pre nespokojných dovolenkárov

Klub spotrebiteľov: Rady pre nespokojných dovolenkárov

Vytúženú dovolenku s cestovnou kanceláriou nám niekedy môže prekaziť sklamanie z destinácie, ubytovania alebo stravy. V dnešných Spotrebiteľoch Marcela Jedináková zisťovala ako zistené problémy reklamovať a riešiť.

1. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.


Nefungujúcu klimatizáciu alebo hluk z kuchyne napriek tomu riešiť treba. Stovky našich dovolenkárov robia chybu, keď mlčia.

Okrem ubytovania je ďalšou najbežnejšou službou na dovolenke strava. Koľko ľudí, toľko chutí, preto jedlo v hoteloch hodnotíme vždy subjektívne.  Marcela Jedináková sa Stanislava Macka zo Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr opýtala, či sa na dovolenkách sťažujeme aj na stravu.

2. časť Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

Aby sme boli na dovolenke spokojní, nebojme sa komunikovať. Delegát cestovnej kancelárie je tam práve preto, aby sme problémy efektívne riešili.

Autorka: Marcela Jedináková; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame