Problémy s podjazdom v Novom Meste nad Váhom

Regionálna publicistika

Problémy s podjazdom v Novom Meste nad Váhom

11. 10. 2018 09:52

Do roku 2020 by mali vlaky medzi Bratislavou a Žilinou jazdiť rýchlosťou 160 kilometrov za hodinu. Aspoň taký je plán Železníc Slovenskej republiky, ktoré trať postupne modernizujú. Ani tam, kde sa už práce skončili, nie je však stavba úplne uzavretá. Príkladom je Nové Mesto nad Váhom, ktoré doteraz od železníc neprebralo podjazd a podchod pod železnicou. Dokončili ich pritom ešte pred desiatimi rokmi. Tému spracovala Barbora Jurenová. 

Problémy s podjazdom v Novom Meste nad Váhom
Stiahnuť audio súbor

Autor: Barbora Jurenová; Ilustr. foto: Pixabay

Živé vysielanie
??:??