Zábudlivosť niečo stojí, o tom jenasledujúci podnet, ktorý nám napísala naša poslucháčka. Je Bratislavčanka a mestskou hromadnou dopravou cestuje už vyše dvadsať rokov. Nikdy necestovala„ načierno" len nedávno sa jej stalo, že kvôli vážnym starostiam si zabudla zakúpiť nový mesačný kupón. Vysvetľovala revízorovi, že si ju hneď dokúpi a príde sa s ňou preukázať na Dopravný podnik mesta Bratislava. Revízor jej však vypísal napriek tomu pokutu. Mohol jej ju odpustiť už zo spomínaných dôvodov? Beáta Repíková zaklopala na dvere hovorkyne Dopravného podniku mesta Bratislava Adriany Volfovej.
Fórum: Poslucháčka si zabudla kúpiť nový mesačný kupón na MHD Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Ak aj vás niečo trápi a ťaží potom nám môžete písať, alebo telefonovať vaše podnety do našej i vašej rubriky Fórum.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.