Do redakcie nám napísala poslucháčka. Pýta sa nás, či môže predávajúci podmieniť reklamáciu obalom, v ktorom tovar kúpime. Konkrétne mala na mysli topánky, ktoré po pol roku reklamovala. Viera Horáková oslovila vedúcu odboru ochrany spotrebiteľa Slovenskej obchodnej inšpekcie Janu Vilímovú.
Fórum: Reklamácia topánok bez krabice, je to možné? Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Takže, krabicu či obal, napr. v prípade topánok, uchovávať nemusíte, avšak doklad o zaplatení áno.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.