Vinársky sektor patrí medzi tie, ktoré pandémiou výrazne utrpeli. Problémom je najmä lockdown, ktorý tu bol pred rokom, a dnes ho zažívame znova. Zatiaľ čo rôzne prevádzky fungujú aspoň v obmedzenom režime, fľašu vína k obedu si cez okienko zrejme nikto nekúpi. A to má vplyv na odbyt tých, ktorí nedodávajú víno do veľkých obchodných sietí. Aj preto vinári, v snahe upozorniť slovenských spotrebiteľov na slovenské vína, vyhlasujú mesiac december za mesiac slovenského vína. Viac už Jana Obrancová.
Fľašu vína si cez okienko zrejme nikto nekúpi
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Nuž všetko je to o zákazníkovi a takzvanom lokálpatriotizme. Až čas ukáže, či slovenskí zákazníci naozaj slovenských vinárov v praxi podržia.