Fórum: Refundácia leteniek

Fórum: Refundácia leteniek

Ak ste si kupovali letenku, no pre koronavírus ste napokon nikam neleteli, k vašim peniazom sa zrejme tak rýchlo nedostanete. Väčšina aeroliniek totiž zastavila vyplácanie peňažných refundácií. Medzi prvými bola aj americká spoločnosť United Airlines. Z Viedne do New Yorku s ňou mal letieť aj náš poslucháč Peter Hornáček, 17. marca mu však let pre šírenie koronavírusu zrušili. Štyri letenky za viac ako 1500 eur si kúpil v cestovnej kancelárii Pelikán, odkiaľ mu odpísali, že o refundáciu môže žiadať až po uplynutí 12 mesiacov, a tlmočili podmienky leteckej spoločnosti, aby si prehodil, deda prebookoval let. Avšak náš poslucháč z dôvodu vývoja situácie nechce meniť obdobie, len vrátiť peniaze za letenky. Americká letecká spoločnosť mu odporučila komunikovať s Pelikánom - teda s predajcom leteniek. Teraz sa cíti ako medzi dvoma mlynskými kameňmi a nevie, od koho si má žiadať investované peniaze. Tento oriešok sa pokúsil rozlúsknuť Miroslav Würfl. Oslovil manažéra spomínanej slovenskej cestovnej kancelárie, Jozefa Rybára. 

Fórum: Refundácia leteniek

V tomto prípade sa čakať naozaj oplatilo. Zástupcovia leteckej spoločnosti United Airlines včera po opakovaných výzvach aj od Pelikánu nášmu poslucháčovi refundáciu leteniek umožnili a schválili, čiže peniaze za zrušené letenky by mal v najbližších týždňoch dostať späť na svoj účet.

Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.

Autor: Miroslav Würfl; Ilustr. foto: Pixabay