Naša poslucháčka Nina z Bratislavy nás inšpirovala k nasledujúcej téme. V súvislosti s cestovaním MHD v Bratislave si kupovala lístok cez mobilnú aplikáciu IDSBK, na ktorej však nemala dostatok kreditu a tak zvolila možnosť "zaplatiť z platobnej karty". Zadala však údaje starej karty, pretože len pár dní predtým si aktivovala novú. Pri platbe a teda kúpe lístka ju mobilná aplikácia jej banky neupozornila, že by nebolo niečo v poriadku. Revízor v aplikácii lístok nenašiel a tak sa naša poslucháčka pýta, ako dokázať, že si cestovný lístok naozaj kupovala. Beáta Repíková sa pýtala hovorcu Dopravného podniku Bratislava Jozefa Vozára.
Aké možnosti máme pri platení v MHD a na čo si musíme dávať pozor
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Cestujúci je informovaný, že ak si kúpi električenku do 10 dní od udelenia pokuty na predajných miestach bratislavského dopravného podniku, tak sa mu poskytne zľava 80% alebo 50% zo sadzby 80 €. Neskôr po 10 dňoch už táto možnosť neplatí.