Aj počas tohtoročných dovoleniek v hotelových rezortoch s all inclusive stravovaním sme svedkami neetického plytvania potravinami zo strany hostí. Netreba však chodiť ďaleko, stačí si všímať bezprostredné okolie. Tak, ako aj naša poslucháčka Anka z bratislavského Nového Mesta. Pobúril ju postup jedného obchodného reťazca. Podnetom sa zaoberala Iveta Pospíšilová.
Fórum: Potraviny po záruke - ich ďalšia konzumácia Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Ak máme podozrenie na nesprávnu manipuláciu so staršími potravinami, môžeme sa obrátiť na Štátnu potravinovú a veterinárnu správu.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.