Do redakcie nám napísala poslucháčka, ktorá sa pýta, či môže u predajcu reklamovať mobilný telefón aj po uplynutí záručnej doby. Po záruke sa totiž na mobilnom telefóne prejavuje tá istá „zriedkavá chyba “, pre ktorú mobilný telefón už dvakrát počas záručnej doby reklamovala. Za expertkou na ochranu spotrebiteľa za Janou Dlhopolčekovou zo Slovenskej obchodnej inšpekcie sa vybrala Beáta Repíková.
Fórum: Zriedkavá chyba telefónu Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Výrobok, v našom prípade mobilný telefón, je možné reklamovať aj keď sa tzv. zriedkavá chyba objaví po uplynutí záručnej doby.
Ak aj vy máte nejaké nezodpovedané otázky, a to z akejkoľvek oblasti, neváhajte nás kontaktovať. Pripravili sme pre vás telefónne číslo s odkazovačom - 02 32 50 62 62, kam nám môžete vaše otázky zatelefonovať. Rovnako ich môžete napísať aj mailom na forum.regina@rtvs.sk.