Odborníci na cestovný ruch tvrdia, že životný cyklus detského návštevníka Bratislavy vytvára podmienky pre jeho viacnásobný návrat. Veľa príležitostí na jej návštevu však deti z rôznych krajov často nevyužijú. Aj preto vznikla tzv. „Marketingová koncepcia cestovného ruchu detí a mládeže“. Tento nový dokument v portfóliu Bratislavskej organizácie cestovného ruchu spracovali na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Deťom ponúka množstvo atraktívnych zážitkov, ktoré môžu v hlavnom meste prežiť hravou formou. Podrobnosti vysvetlila Miroslavovi Würflovi ekonómka z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty spomínanej univerzity, profesorka Ľudmila Novacká...
Cestovný ruch detí a mládeže Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Školy, ktorých žiaci cestovali na poznávacie zájazdy, doteraz hľadali možnosti finančných zdrojov cez rôzne nadácie a občianske združenia. Tie totiž môžu získavať peniaze aj z grantových schém, kde sú zriaďovateľmi inštitúcie samosprávy. Teraz je na ťahu finančnej podpory Ministerstvo školstva. V projekte, ktorý by mali školáci využívať už od jesene, je navrhnutých 540 atraktivít, aby deti spoznali Slovensko. Možností je veľa - aspoň niektoré z nich treba využiť...