Tržnica na Trnavskom mýte prežila za 40 rokov prevádzky obdobie rozkvetu i nezáujmu. Teraz táto ikonická bratislavská budova môže na časy, kedy bola plná zákazníkov, pestrej ponuky výrobkov a pozitívnych zážitkov, už len spomínať. Potenciál stať sa znovu centrom života obyvateľov je však ohromný, s čím aktuálne pracuje súčasné vedenie mestskej časti Bratislava-Nové Mesto.
Aktuálne v niekoľkých kolách prebieha nábor nových nájomcov tržnice. Na jednom z nich pri predstavovaní priestorov tržnice nechýbala ani Tatiana Šušková. Peter Briadka jej vysvetlil.
Premeny bratislavskej tržnice na Trnavskom mýte I.
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Viac ako sto vystavovateľov, prezentácia neziskoviek, výstavy, koncerty, divadelné predstavenia, diskusie. Nová Tržnica na Trnavskom mýte v Bratislave má za sebou veľkú skúšku. Počas uplynulého víkendu sa v nej tri dni konala najväčšia predajná prehliadka lokálneho autorského dizajnu, módy a umeleckej tvorby na Slovensku, spojená s kultúrnym programom pre celú rodinu.
Oživiť Tržnicu na Trnavskom mýte v Bratislave a vrátiť ju na mentálnu mapu obyvateľov je cieľ novej vízie pre túto ikonickú budovu. Aké sú kroky tohto plánu, a čo musí Tržnica mať, aby bola znovu lákavým miestom? Zisťovala Tatiana Šušková na nedávnej prehliadke budovy s možnými nájomcami.
Premeny bratislavskej tržnice na Trnavskom mýte II.
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Výzva na prilákanie nových nájomcov je zverejnená na webstránke www.nova-trznica.sk. Prihlásiť sa môžu podnikatelia, ale i organizácie či aktívni obyvatelia, ktorí sa chcú stať súčasťou komunity a chcú v Tržnici ponúkať produkty, služby alebo zorganizovať kultúrne podujatie.