Je tu leto, čas prázdnin a dovoleniek. Mnohí z vás uprednostňujú zahraničné destinácie, pobyt v hoteli, pár metrov od mora. Nie vždy však dovolenka dopadne podľa našich predstáv.
Aké sú kompetencie Slovenskej obchodnej inšpekcie a kedy sa na ňu môžete obrátiť, asi viete. Ale kedy vyhľadať pomoc Európskeho spotrebiteľského centra? Opýtala sa Viera Horáková riaditeľky Európskeho spotrebiteľského centra Kataríny Zalaiovej.
Pondelok
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Možno patríte medzi ľudí, ktorí si všetko nechávajú na poslednú chvíľu. Ak sa práve teraz rozhodujete, kam ísť na dovolenku, zbystrite pozornosť. Na čo by ste si mali dávať pozor?
Utorok
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Nie každá dovolenka je bezproblémová. Čo robiť v prípade, keď docestujete do cieľovej destinácie a váš kufor sa v batožinovom priestore neobjaví?
Streda
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Lietadlo je najrýchlejší spôsob prepravy. Napriek tomu sú situácie, keď lietadlo z objektívnych príčin mešká. Ako postupovať v takom prípade a načo má cestujúci nárok.
IV. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. V prípade, že si na dovolenke v zahraničí kúpite niečo hodnotnejšie, nezabudnite si odložiť doklad o kúpe. Pre následné uplatnenie reklamácie je to veľmi dôležité. Povedala Viere Horákovej riaditeľka Európskeho spotrebiteľského centra Katarína Zalajová.
Piatok
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.