Ak cestujete vlakom, možno ste aj vy niekedy využili služby Kontaktného centra Železničnej spoločnosti Slovensko, ktoré v týchto dňoch oslavuje dvadsiate výročie svojho fungovania. V čom všetkom tam môžu cestujúcim poradiť? To už Michalovi Hercegovi povedala vedúca smeny v kontaktnom centre Jana Kokindová.
I. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. V Kontaktnom centre Železničnej spoločnosti Slovensko sa pracuje nepretržite. Ľudia tam telefonujú, mailujú, alebo si s pracovníkmi a pracovníčkami píšu, čiže chatujú. Tamojší pracovný ruch chvíľu sledoval Michal Herceg.
II. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Kupujete si cestovné lístky na vlak iba pri pokladni, alebo ste to skúsili už aj online? Michal Herceg sa s vedúcou smeny Kontaktného centra Železničnej spoločnosti Slovensko Janou Kokindovou porozprával aj o tom, či sa mení nákupné správanie cestujúcich. Najprv ho však zaujalo nepretržité fungovanie centra.
III. Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači. Čo všetko so sebou prináša cestovanie vlakom? Zamýšľame sa pri príležitosti dvadsiateho výročia vzniku Kontaktného centra Železničnej spoločnosti Slovensko, ktoré navštívil Michal Herceg.
IV.
Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.