Michal Fajin sa venuje krízovému manažmentu v hoteloch po celom Slovensku. Všade sa "zdrží" tri-štyri roky, urobí, čo treba a ide ďalej. Michalovi Hercegovi povedal aj to, že medzi zamestnancami nie je vždy najobľúbenejší a svoje pôsobenie prirovnáva k práci chirurga, ktorý v snahe zachrániť pacienta musí občas aj rezať.
Michal Fajin, krízový manažér Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.
Slovné spojenie „krízový manažér“ na prvé počutie neveští nič dobré, ale Michal Fajin hovorí, že táto práca mu dáva veľké zadosťučinenie. Viac o nej píše aj v novej knihe Gastro love, kde spolu s ďalšími odborníkmi z oblasti služieb rozoberajú, aké je tajomstvo úspešných ubytovacích a stravovacích prevádzok na Slovensku.